Kapitel 2 at Technische Hochschule Mittelhessen

Flashcards and summaries for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen

Arrow Arrow

It’s completely free

studysmarter schule studium
d

4.5 /5

studysmarter schule studium
d

4.8 /5

studysmarter schule studium
d

4.5 /5

studysmarter schule studium
d

4.8 /5

Study with flashcards and summaries for the course Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Kreuzen Sie die Aufgabenbereiche des Verkaufs an

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Wie lassen sich Grundlegende Vertriebswege/ Absatzkanalstrukturen einteilen?

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Was sind unternehmensexterne Faktoren der Vertriebswege – Entscheidung?

This was only a preview of our StudySmarter flashcards.
Flascard Icon Flascard Icon

Millions of flashcards created by students

Flascard Icon Flascard Icon

Create your own flashcards as quick as possible

Flascard Icon Flascard Icon

Learning-Assistant with spaced repetition algorithm

Sign up for free!

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Welche Modelle gibt es zu Bewertung von Vertriebskanälen?

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Was ist eine Verkaufsform des persönlichen Verkaufs face to face?

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Welches ist keine Form des Customer Relationship Management (CRM)?

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Was sind die Anforderungen an die Vertriebsorganisation?

This was only a preview of our StudySmarter flashcards.
Flascard Icon Flascard Icon

Millions of flashcards created by students

Flascard Icon Flascard Icon

Create your own flashcards as quick as possible

Flascard Icon Flascard Icon

Learning-Assistant with spaced repetition algorithm

Sign up for free!

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Welche ist keine Vertriebsorganisationsform?

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Welches Beispiel gehört zum semipersönlichen Verkauf?

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Welche Vorteile hat eine gebietsorientierte Vertriebsorganisation

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Was umfasst der Begriff Außendienst?

This was only a preview of our StudySmarter flashcards.
Flascard Icon Flascard Icon

Millions of flashcards created by students

Flascard Icon Flascard Icon

Create your own flashcards as quick as possible

Flascard Icon Flascard Icon

Learning-Assistant with spaced repetition algorithm

Sign up for free!

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Was ist kein mögliches Verkaufsziel?

Your peers in the course Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen create and share summaries, flashcards, study plans and other learning materials with the intelligent StudySmarter learning app.

Get started now!

Flashcard Flashcard

Exemplary flashcards for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen on StudySmarter:

Kapitel 2

Kreuzen Sie die Aufgabenbereiche des Verkaufs an

Administration

Kapitel 2

Wie lassen sich Grundlegende Vertriebswege/ Absatzkanalstrukturen einteilen?

Vertikal & horizontale Struktur

Kapitel 2

Was sind unternehmensexterne Faktoren der Vertriebswege – Entscheidung?

Produktbezogen

Kapitel 2

Welche Modelle gibt es zu Bewertung von Vertriebskanälen?

Stärken-Schwächen-Profil

Kapitel 2

Was ist eine Verkaufsform des persönlichen Verkaufs face to face?

Außendienst

Kapitel 2

Welches ist keine Form des Customer Relationship Management (CRM)?

Excel-gestütztes CRM

Kapitel 2

Was sind die Anforderungen an die Vertriebsorganisation?

Kundenorientierung

Kapitel 2

Welche ist keine Vertriebsorganisationsform?

Deckungsbeitragsorientiert

Kapitel 2

Welches Beispiel gehört zum semipersönlichen Verkauf?

Telefonverkauf

Kapitel 2

Welche Vorteile hat eine gebietsorientierte Vertriebsorganisation

Klar abgegrenzte geografischen Bereiche schaffen

Kapitel 2

Was umfasst der Begriff Außendienst?

Direkter Kontakt während des Verkaufs

Kapitel 2

Was ist kein mögliches Verkaufsziel?

Reporting zum Management verbessern

Sign up for free to see all flashcards and summaries for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen

Singup Image Singup Image
Wave

Other courses from your degree program

For your degree program Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen there are already many courses on StudySmarter, waiting for you to join them. Get access to flashcards, summaries, and much more.

Back to Technische Hochschule Mittelhessen overview page

Kapitel Zusatz

Kapitel 1

vertrieb 2

Kapitel 4 - Vertrieb 2

Fertigungsverfahren

Winfo Kapitel 2 at

Universität zu Köln

EUS Kapitel 2 at

Hochschule Osnabrück

Kapitel 12 at

Universität Osnabrück

Kapitel 11 at

Universität Wien

Kapitel 20 at

Universität Wien

Similar courses from other universities

Check out courses similar to Kapitel 2 at other universities

Back to Technische Hochschule Mittelhessen overview page

What is StudySmarter?

What is StudySmarter?

StudySmarter is an intelligent learning tool for students. With StudySmarter you can easily and efficiently create flashcards, summaries, mind maps, study plans and more. Create your own flashcards e.g. for Kapitel 2 at the Technische Hochschule Mittelhessen or access thousands of learning materials created by your fellow students. Whether at your own university or at other universities. Hundreds of thousands of students use StudySmarter to efficiently prepare for their exams. Available on the Web, Android & iOS. It’s completely free.

Awards

Best EdTech Startup in Europe

Awards
Awards

EUROPEAN YOUTH AWARD IN SMART LEARNING

Awards
Awards

BEST EDTECH STARTUP IN GERMANY

Awards
Awards

Best EdTech Startup in Europe

Awards
Awards

EUROPEAN YOUTH AWARD IN SMART LEARNING

Awards
Awards

BEST EDTECH STARTUP IN GERMANY

Awards
X

StudySmarter - The study app for students

StudySmarter

4.5 Stars 1100 Rating
Start now!
X

Good grades at university? No problem with StudySmarter!

89% of StudySmarter users achieve better grades at university.

50 Mio Flashcards & Summaries
Create your own content with Smart Tools
Individual Learning-Plan

Learn with over 1 million users on StudySmarter.

Already registered? Just go to Login