Marketing at Bremen

Flashcards and summaries for Marketing at the Bremen

Arrow Arrow

It’s completely free

studysmarter schule studium
d

4.5 /5

studysmarter schule studium
d

4.8 /5

studysmarter schule studium
d

4.5 /5

studysmarter schule studium
d

4.8 /5

Study with flashcards and summaries for the course Marketing at the Bremen

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Einflussfaktoren auf Involvement

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Welches ist kein Beispiel für klassische Werbung?

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Kaufphase

This was only a preview of our StudySmarter flashcards.
Flascard Icon Flascard Icon

Millions of flashcards created by students

Flascard Icon Flascard Icon

Create your own flashcards as quick as possible

Flascard Icon Flascard Icon

Learning-Assistant with spaced repetition algorithm

Sign up for free!

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Suchmaschinen-Werbung

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Welcher Begriff beschreibt den Prozess der Aufnahme und Selektion von Informationen sowie deren Organisation und Interpretation?

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Welches ist kein Bestimmungsfaktor des Käuferverhaltens nach Trommsdorff?

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Die Makroumwelt eines Unternehmens bezeichnet ...

This was only a preview of our StudySmarter flashcards.
Flascard Icon Flascard Icon

Millions of flashcards created by students

Flascard Icon Flascard Icon

Create your own flashcards as quick as possible

Flascard Icon Flascard Icon

Learning-Assistant with spaced repetition algorithm

Sign up for free!

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

In welche Kategorien lassen sich Datengewinnungsmethoden unterteilen?

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Welches Element passt nicht zu einem High-Involvement-Kauf?

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Welche dieser Methoden werden der quantitativen Primärforschung zugeordnet?

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

In welche Kategorien lassen sich die Verfahren der Datenanalyse unterteilen?

This was only a preview of our StudySmarter flashcards.
Flascard Icon Flascard Icon

Millions of flashcards created by students

Flascard Icon Flascard Icon

Create your own flashcards as quick as possible

Flascard Icon Flascard Icon

Learning-Assistant with spaced repetition algorithm

Sign up for free!

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Welche Eigenschaften treffen auf "Showroomer" zu?

Your peers in the course Marketing at the Bremen create and share summaries, flashcards, study plans and other learning materials with the intelligent StudySmarter learning app.

Get started now!

Flashcard Flashcard

Exemplary flashcards for Marketing at the Bremen on StudySmarter:

Marketing

Einflussfaktoren auf Involvement

- Personenspezifisch

- Situationsspezifisch

- Reizspezifisch


Marketing

Welches ist kein Beispiel für klassische Werbung?

Displaywerbung

Marketing

Kaufphase

Unter Anwendung bestimmter Heuristiken entscheidet sich der Käufer für eine konkrete Alternative

Marketing

Suchmaschinen-Werbung

Umfasst bezahlte Suchergebnisse/Search-Engine-Advertising (SEA). Gesponsorte Links werden bei themenrelevanten Suchanfragen angezeigt

Marketing

Welcher Begriff beschreibt den Prozess der Aufnahme und Selektion von Informationen sowie deren Organisation und Interpretation?

Wahrnehmung

Marketing

Welches ist kein Bestimmungsfaktor des Käuferverhaltens nach Trommsdorff?

Vertrauen

Marketing

Die Makroumwelt eines Unternehmens bezeichnet ...

... externe Faktoren, die einzelne Unternehmen nicht kontrollieren können

Marketing

In welche Kategorien lassen sich Datengewinnungsmethoden unterteilen?

Sekundärforschung

Marketing

Welches Element passt nicht zu einem High-Involvement-Kauf?

Passive Informationsaufnahme

Marketing

Welche dieser Methoden werden der quantitativen Primärforschung zugeordnet?

Experiment

Marketing

In welche Kategorien lassen sich die Verfahren der Datenanalyse unterteilen?

Deskriptive Statistik

Marketing

Welche Eigenschaften treffen auf "Showroomer" zu?

Durchführung des Kaufes online

Sign up for free to see all flashcards and summaries for Marketing at the Bremen

Singup Image Singup Image

Online Marketing at

Universität Erlangen-Nürnberg

E-Marketing at

FOM Hochschule für Oekonomie & Management

Marketingplanung at

TU Dortmund

marketing at

Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen

marketing 3.Sem at

Fachhochschule Vorarlberg

Similar courses from other universities

Check out courses similar to Marketing at other universities

Back to Bremen overview page

What is StudySmarter?

What is StudySmarter?

StudySmarter is an intelligent learning tool for students. With StudySmarter you can easily and efficiently create flashcards, summaries, mind maps, study plans and more. Create your own flashcards e.g. for Marketing at the Bremen or access thousands of learning materials created by your fellow students. Whether at your own university or at other universities. Hundreds of thousands of students use StudySmarter to efficiently prepare for their exams. Available on the Web, Android & iOS. It’s completely free.

Awards

Best EdTech Startup in Europe

Awards
Awards

EUROPEAN YOUTH AWARD IN SMART LEARNING

Awards
Awards

BEST EDTECH STARTUP IN GERMANY

Awards
Awards

Best EdTech Startup in Europe

Awards
Awards

EUROPEAN YOUTH AWARD IN SMART LEARNING

Awards
Awards

BEST EDTECH STARTUP IN GERMANY

Awards
X

StudySmarter - The study app for students

StudySmarter

4.5 Stars 1100 Rating
Start now!
X

Good grades at university? No problem with StudySmarter!

89% of StudySmarter users achieve better grades at university.

50 Mio Flashcards & Summaries
Create your own content with Smart Tools
Individual Learning-Plan

Learn with over 1 million users on StudySmarter.

Already registered? Just go to Login